Te is képes vagy rá!

STRESSZOLDÁS
TANULÁSKÖNNYÍTÉS
KÉPESSÉGFEJLESZTÉS
SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS
Te is képes vagy rá! Hogy mire? Bármire, ami a gondolataiban megfogalmazódik.
Hiszem és tapasztalatból mondhatom, hogy az ember élete során folyamatos változáson megy keresztül. Az viszont nem mindegy, hogy hagyja, hogy az élet sodorja, vagy saját maga formálja, alakítja élete, önmaga változásait. Tovább->
Nánássyné Benis Aranka e-mail: teiskepesvagyra.hu@gmail.com telefon: 20 499 7286

2016. május 4., szerda







 5/30
5 napi tipp, gondolat, esszencia 30 napon keresztül
4. napja

Szakad az eső. Nem kis mennyiségű csapadékot ígértek mára, ami aztán meg is érkezett éppen időben.

Ma megvettem az utolsó adag tápot a gyephez, hogy idén is szép legyen. Imádom a kertben a gyönyörű zöld füvet. Azt szerettem volna, ha még eső előtt ki tudom szórni, de délután még dolgoztam, így elmaradt, és este lett belőle. Mire végeztem a szórással, leszakadt az ég.
Így terveztem...

Most kuckózok bent a kanapén, kint esik az eső és azon gondolkodom, hogy mit írjak a holnapi – Te már a mai napon olvasható – megígért posztomban.

De már tudom, a TÁP-ról fogok írni. Most. Neked.

Kell a táp. Szükséges. A fűnek, a léleknek, a testnek, a szellemnek.

 "Minden gondolat, amelyre figyelmet fordítasz, NÖVEKEDÉSNEK INDUL. Akár valami olyanra gondolsz, amit kívánsz, akár valami nemkívánatosra, a figyelmeddel meghívod azt tapasztalataid sorába." 
~ Esther és Jerry Hicks  ♥ 

Imádom, amikor már olyan jó idő van reggelente, hogy a kávémat kint tudom meginni a teraszon. Imádom a harmatos fű látványát, a madárcsicsergést. A hajnali város ébredezését.

Már megszoktam és természetessé vált számomra, hogy legalább egy fél órával hamarabb kelek, hogy legyen időm magamra.

Reggel. Felébredni. Csak én. A kávém. És a gondolataim.


Mit és hogyan tervezek be aznapra, mit kell elintéznem, mikor dolgozom. Nekem ez is táp. Ez a fél óra magamnak, magamért. A lelkem tápja.

Kiültettem a virágokat, és minden évben kapnak ők is tápot. Gyönyörűek lesznek. Kapnak a tuják is, attól lesznek szép zöldek. TÁP-lálni kell mindent amit szeretünk. Lehet, hogy bolondnak tartasz, de szeretem megnézegetni a virágaimat minden nap, mennyit nőttek. Hálásak érte, gyönyörűek. Mindig.

TÁP-lálni kell mindent amit szeretünk. Magunkat is. A testünket egészséges ételekkel – lehetőleg inkább. Vitamindús, energia dús étkekkel, vitaminokkal.

A friss és fitt elméért a szellemünket is TÁP-lálni kell. Tornáztatni az agyat, rejtvényt fejteni, sudokuzni, fejben tartott listából vásárolni, egy jó könyvet olvasni, nyelvet tanulni. Vagy bármit tanulni, ami érdekel.

A családtagjaidat is TÁP-lálod. Figyelmességgel, értő hallgatással, odafigyeléssel, öleléssel, törődéssel. Mindaz, amit adsz TÁP-lálék lesz számukra.

Most nézd meg jól a képet ismét a fűről. Nem, ez nem két fű. Ez ugyanaz, egyszerre ültetett fű a kertben.

DE

a sötétebbik rész a fotón az már régebben kb egy hete kapott TÁP-lálékot. Szebb, dúsabb, élénkzöldebb. Viszont elfogyott az az adag amit vettem, így most pótoltam. Tisztán látszik a különbség. A képen látható alsó rész lett most beszórva.

Most már láthatod is, hogy mennyire nagy a különbség aközött, ha TÁP-lálsz valamit, vagy csak úgy hagyod, hogy legyen...

1., TÁP-láld a lelked, neked tetsző szépségekkel.

2., TÁP-láld a szellemed, olvass, tanulj.

3., TÁP-láld a tested, egészséges ételekkel, mozgással.

4., TÁP-láld a kapcsolataid, figyelemmel, gondossággal, megértéssel.

5., TÁP-láld a környezeted, gondoskodj róla, hogy

szebb, "zöldebb", dúsabb, energiával teltebb legyen



Ma is Neked szeretettel!




Nánássyné Benis Aranka
kineziológus
szellemi gyógyító – parapszichológus
Alternatív Képességfejlesztési Tanácsadó
20/499-7286


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése