Te is képes vagy rá!

STRESSZOLDÁS
TANULÁSKÖNNYÍTÉS
KÉPESSÉGFEJLESZTÉS
SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS
Te is képes vagy rá! Hogy mire? Bármire, ami a gondolataiban megfogalmazódik.
Hiszem és tapasztalatból mondhatom, hogy az ember élete során folyamatos változáson megy keresztül. Az viszont nem mindegy, hogy hagyja, hogy az élet sodorja, vagy saját maga formálja, alakítja élete, önmaga változásait. Tovább->
Nánássyné Benis Aranka e-mail: teiskepesvagyra.hu@gmail.com telefon: 20 499 7286

2016. május 10., kedd




 5/30
5 tipp, gondolat, esszencia 30 napon keresztül
10. nap

Az előttem álló megpróbáltatások a fejlődésemet szolgáló ugródeszkák


Tavaly nyáron - életemben először - kalandparkban jártam.  

Nem vagyok valami nagy barátságban a tériszonyommal, ezért gondoltam egy nagyot, kipróbálom, mit bírok. Mivel tudom, hogy hatalmamban áll irányítani a gondolataimat, úgy döntöttem ez nem lehet nagy ügy, ki leszek biztosítva, nem lehet probléma.

A tériszonyommal igazából semmi gond nem volt.

De jött egy olyan állomás, ahol két kötélen kellett végigmenni egy hosszú, hosszú pályán. Alul a lábamnál volt egy kötél, és egy amiben kapaszkodhattam. Kb öt méter magasan. A pálya iszonyú hosszúnak tűnt.
Még a felénél tartottam, amikor már nagyon elfáradtam, közel éreztem magamat ahhoz, hogy feladjam. 
Visszanéztem. Ugyanakkora távolság volt vissza, mint előre. Mögöttem már álltak sorban, akik arra vártak, hogy elindulhassanak. 

Láttam, hogy visszafelé semmi esélyem nincs, nem mehetek vissza.
Nem maradt már más, mint előre. Megpihentem egy kicsit és folytattam. 

Ott, félúton nem igazán azt éreztem, hogy végig tudom csinálni. DE MEGCSINÁLTAM!


"Különben sem érdemes már azon gondolkodni, mi történhet: már megtettem az első lépést, végig kell mennem."
/Paulo Coelho/



Az Univerzum szeret Téged, ezt tudd! Soha, semmikor nem tesz érted olyan dolgot, amit ne tudnál véghezvinni! Minden megpróbáltatás, minden eléd tárt feladat érted történik! A fejlődésünket szolgálja.

Gondolj arra a kisgyerekre, aki most tanul meg járni. Hányszor elesik, mire képessé válik a tökéletes járás elsajátítására? Láttál már olyan gyermeket, aki elesett és soha többet nem állt fel? Ugye hogy nem?

Jusson eszedbe minden egyes alkalommal, amikor „elesel”, megtorpansz, hogy képes vagy arra, hogy felállj és tovább tökéletesítsd a járásodat! Bízz magadban! Ha így gondolkodsz, ezek után a nehézségek már nem lesznek megerőltetőek az életedben, csupán feladatnak tekinted őket.

Majd jöhetnek a lépcsők, a domboldalak, a buckák, hosszúnak tűnő kötélpályák és Te azokon is könnyedén, az Univerzum általi szeretet energia támogatásával lépkedsz lépésről lépésre!

Most pedig álljon itt 5 idézet, hogy lelkierődet támogatva tovább tudj menni életed kötélpályáján:

 
"Nem az az erős, aki nem esik el, hanem az, aki mindig fel tud állni."
Niccolo Machiavelli

"Nem hiszem, hogy megbotlottam és elestem. Inkább úgy gondolom, hogy megint ki kell állnom egy próbát, ami megtanít a következő lépésre."
Paulo Coelho



"Menni kell előre. Nem másokkal foglalkozni, vagy épp azzal, hogy mindenki hülyének néz... Tudod, egy dologban biztos vagyok: a nagy utak, azok, amelyek igazán hosszúak és jelentőségteljesek, hatalmas megállító táblákkal vannak tele, és nehézségekkel, pontosan azért, hogy próbára tegyenek, hiszen nem mindenki érdemli meg a jutalmat. Azt a valamit, amit neked szántak, és a tiéd. Nem kell mindenkinek felérnie a csúcsra - pedig mindenki előtt ott a lehetőség. De egy dolgot érdemes szem előtt tartani: a tiéd lehet minden, amire vágysz, de ha nem teszel érte semmit, a helyén marad - ahogy Te is."
Oravecz Nóra


"Mindent megpróbálok, ami erőmből telik; nem merülök el, amíg úszni tudok, nem esem el, amíg talpra állhatok."
Daniel Defoe


"Isten karja sosem túl rövid. Bárkihez képes elérni. Meríts erőt ebből! Merj próbát tenni, és merj olyan magasra emelkedni, ahová képzeleted röpít. Számíthatsz a kihívásokra, az akadályokra, de fogadd úgy ezeket, mint "jellemépítő tapasztalatokat". Tanulj belőlük, emelkedj föléjük."
Nick Vujicic









Ma is Neked szeretettel!


Nánássyné Benis Aranka
kineziológus
szellemi gyógyító – parapszichológus
Alternatív Képességfejlesztési Tanácsadó
20/499-7286

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése