Te is képes vagy rá!

STRESSZOLDÁS
TANULÁSKÖNNYÍTÉS
KÉPESSÉGFEJLESZTÉS
SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS
Te is képes vagy rá! Hogy mire? Bármire, ami a gondolataiban megfogalmazódik.
Hiszem és tapasztalatból mondhatom, hogy az ember élete során folyamatos változáson megy keresztül. Az viszont nem mindegy, hogy hagyja, hogy az élet sodorja, vagy saját maga formálja, alakítja élete, önmaga változásait. Tovább->
Nánássyné Benis Aranka e-mail: teiskepesvagyra.hu@gmail.com telefon: 20 499 7286

2015. augusztus 29., szombat

Kliensek mondták

Szia!

Klari nagyon boldog volt, hogy elvittem hozzád.

Amikor kijöttünk azt mondta, hogy "anya, valami történt a szememmel, sokkal jobban látok, érzem, hogy csillog a szemem". Ez még a mai napig tart. Gondolom ez olyan testi tünet lehet nála, mint nekem, hogy a gyomromból kiment a "feszültség".

Olyan édes, mert tanulás előtt csinálja a gyakorlatokat magától. Kitűzte az X-et, meg a többi kis papírt amiket adtál a szobájában a faliújságára.

Tegnap ült az ágyán és négyes fonást csinált nem fonálból, hanem ilyen vékony gumiszalagokból. Most ezzel játszanak a lányok az osztályában.
Sehogy nem jött neki össze, már kezdett hisztérikus állapotba kerülni, amikor mondtam neki, hogy álljon fel és csinálja meg a "szájdörzsöléses" módszert.

Megcsinálta, visszaült az ágyra és rögtön sikerült neki a négyes fonás. Le se tudom írni neked, hogy milyen boldog volt.

Köszönöm mégegyszer....

Puszi:

Andi
2008.11.03.



Történetem: 
"2 évvel ezelőtt kerestem meg Arankát. Bevallom őszintén elég szkeptikus voltam, de úgy gondoltam, hogy adok egy lehetőséget a kineziológiának. Az élet több területén is nagyon mélyponton voltam, csak negatív dolgok, történések követték egymást az életemben. Semmi nem sikerült. 
Az oldás után hihetetlenül megkönnyebbültnek éreztem magam. A gyakorlatokat az előírtnak megfelelően végeztem. 
Legnagyobb meglepetés számomra az volt, amikor a kezelés végén azt mondta nekem az Ari, hogy mindenképp valamilyen kreatív foglalkozással tudnám leginkább oldani a feszültséget magamban. Nagyon meglepődtem, mert egyáltalán nem tartottam magam kreatívnak és önbizalmam sem volt hozzá, de belevágtam.
Azóta a hobbim szenvedéllyé nőtte ki magát nálam, de leginkább arra törekszem és azt szeretném a jövőben, hogy ez a szenvedély a hivatássá váljon. 
Köszönettel tartozok az Arinak, hogy rávezetett engem erre az útra."

Zsuzsa







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése