Te is képes vagy rá!

STRESSZOLDÁS
TANULÁSKÖNNYÍTÉS
KÉPESSÉGFEJLESZTÉS
SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS
Te is képes vagy rá! Hogy mire? Bármire, ami a gondolataiban megfogalmazódik.
Hiszem és tapasztalatból mondhatom, hogy az ember élete során folyamatos változáson megy keresztül. Az viszont nem mindegy, hogy hagyja, hogy az élet sodorja, vagy saját maga formálja, alakítja élete, önmaga változásait. Tovább->
Nánássyné Benis Aranka e-mail: teiskepesvagyra.hu@gmail.com telefon: 20 499 7286

2016. február 19., péntek





Ha a sors citrommal kínál…

KÉSZÍTS BELŐLE LIMONÁDÉT !


A képlet egyszerű, mégis hajlamosak vagyunk belesüllyedni a kétségbeesésbe, ha valami nekünk nem tetsző dolog kerül az életünkbe.

Te hogy szoktad csinálni? Tudsz limonádét készíteni? És most itt nem az italra gondolok….

Ne rugaszkodjunk el a hétköznapok valóságától és ne gondoljunk túl nagy dolgokra. 

Kezdjük azzal, hogy mi van akkor, ha reggel felkelsz és előtted a nap, majd bosszankodva nyugtázod, hogy már megint dolgozni kell menni és millió egy dolog intéznivaló van? És egyébként is….

Még mielőtt leteszed a lábad az ágyról, jusson eszedbe, hogy hálás legyél mai is azért, hogy kinyitottad a szemed. Minden nap egy új lehetőséget tartogat számodra! Gondold végig, mi az az életedben, amiért hálás lehetsz? A HÁLA energiájával hegyeket van módod megmozgatni!

Íme 5 tipp, hogyan láss hozzá a HÁLA energiájával a LIMONÁDÉ elkészítésének:

HÁLÁS VAGYOK, a családomért, az egészségemért, azért, mert van hova menni dolgozni, a gyerekeimért akiket minden nap lehetőségem van szeretettel megölelni, beszélgetni velük, mert kincsek az életemben és megtiszteltek azzal, hogy engem választottak szülőjükké.

HÁLÁS VAGYOK a páromért, aki az én választásom, akit én választottam gyermekem apjának/anyjának, akivel elképzeltem az életemet és olyan szépen kezdődött minden. Most minden nap teszek érte, hogy felelevenítsem azokat a szép emlékeket, amelyeket együtt megéltünk és elkezdem újra beépíteni az életünkbe a szépet, a jót az együtt megélni kívánt szép pillanatokat.

HÁLÁS VAGYOK mindazért, ami körülvesz, mert lehetőségem van újra és újra megismerni Önmagam. Bármilyen nehézséggel kerülök szembe, tudom, hogy az a fejlődésemet szolgálja. Tudom, hogy azért kapom ezeket a tanításokat, mert több lehetek általa. Bármilyen nehézséggel kell szembe néznem, mindig megkérdezem magamtól, MI AZ, AMIT EBBŐL AZ ESETBŐL MEG KELL TANULNOM, SZÜKSÉGES MEGTAPASZTALNOM?

HÁLÁS VAGYOK az egészségemért, a testemért, hogy van, és hagyja, hogy működni tudjak. Mától minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy gondját viseljem lelkem templomának. Vigyáznom kell rá, hogy sokáig épségben szolgáljon engem.  Egészségesen étkezem, figyelek a jelzéseire és komolyan veszem. Odafigyelek a megelőzésre.

HÁLÁS VAGYOK mindazokért a csodákért, amiket az élet elém tár. Mától különösen odafigyelek az elém kerülő jó dolgokra. Elfogadok minden hozzám érkező kedvességet, figyelmességet. Mert tudom, hogy az élet csodája vesz körül, csak fel kell tudnom ismerni.

Kezdj el hálás lenni minden jó dologért, ami az életedben zajlik. Ezzel a gondolkodással sikerülhet átfordítani az életedet a pozitív irányba.
Fogalmazz meg minden nap 5 dolgot, amiért hálás lehetsz…

…és élvezd a limonádé frissítő, hűsítő zamatát….


 Ma is Neked SZERETETTEL:
Nánássyné Benis Aranka
kineziológus
szellemi gyógyító - parapszichológus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése