Te is képes vagy rá!

STRESSZOLDÁS
TANULÁSKÖNNYÍTÉS
KÉPESSÉGFEJLESZTÉS
SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS
Te is képes vagy rá! Hogy mire? Bármire, ami a gondolataiban megfogalmazódik.
Hiszem és tapasztalatból mondhatom, hogy az ember élete során folyamatos változáson megy keresztül. Az viszont nem mindegy, hogy hagyja, hogy az élet sodorja, vagy saját maga formálja, alakítja élete, önmaga változásait. Tovább->
Nánássyné Benis Aranka e-mail: teiskepesvagyra.hu@gmail.com telefon: 20 499 7286

2016. január 28., csütörtök




Már nagyon untam a facebook-on zajló „oszd meg a régi képedet” című mizériát, hogy már alig vártam, hogy vége legyen. Próbáltam nem foglalkozni vele, és egy felkérést el is engedtem a fülem mellett – most bevallom őszintén – de csak nem hagytak békén.
Persze az energiák nem hazudnak.

A hétvégén pont fotózást terveztünk, annak okán, hogy meg kellene frissíteni a képemet. A fotózás megtörtént és az új képet fel is tettem.

Majd egy nap múlva jött az újabb felkérés. Hát, első körben kiakadtam.

Majd összeállt a kép.

Nem értettem, hogy a fotózás alkalmával miért álltam be ezen az egyetlen képen ebbe a pózba. De valahogy jól éreztem benne magam és az összes kép közül ez lett kiválasztva. Valahogy azt éreztem, hogy igen, ez vagyok én.
Majd jött a felkérés és a volt kolléganőm óvodás korú fotója. Nem más korban, mint óvodás korban.
Ekkor kapcsolt be és állt össze a kép.  Ha ránéztek a két képre, biztosan érteni fogjátok.




A sárga szín, még az árnyalat is ugyanaz. A hajam hosszúsága, és akkor is egy kicsit vörösbe hajló volt, na meg az a könyöktartás …. 

Csak annyit tennék hozzá, hogy igen, így működünk. Életünk során bármely szakaszában, a megélt történések, események, ízek, hangok, illatok, helyzetek, színek bekapcsolhatnak valamit.
Legyen az jó emlék vagy rossz emlék. Ha rossz, azt tudjuk oldani a kineziológia segítségével !

Ha jó, akkor azt is újraélve, megélhetjük a pillanat örömét.  És nem érted, hogy miért csinálod, de kellemes, jó érzéssel tölt el.
Valószínűleg ez, nálam, így történhetett.
Bekapcsolt a sárga szín, a vaku villanása és a test bemozdult egy pozícióba. De jól éreztem magam.
És mindannyian jól érezzük magunkat, akik feltesszük fiatalkori fotóinkat, egy kicsit elmélázva, szívet melengetve újra éljük gyermeki énünket. Ki így, ki úgy.

Nekem, ezek szerint így sikerült.
Íme ez is egy bizonyíték, NE MENEKÜLJ EL SEMMI ELŐL, MERT ÚGYIS MEGTALÁL MINDADDIG, AMÍG MEG NEM OLDOD A FELADATOD :-)

Szeresd magad, szeresd a Benned élő gyermeki éned, ne csak kívül, fényképeken, hanem önmagadon belül is!

 mert tudom TE IS KÉPES VAGY RÁ!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése